Donnerstag, 20. Oktober 2011

////

Käse - terrine mit Rote Beete / Terina de branza si sfecla rosie



Reteta am gasit-o intr-o revista germana de bucatarie. Se numea "terina cu 3 feluri de branza". Eu am adaugat sfecla rosie si morcovul pentru aspect.
Nu este prea vizibila diferenta dintre cele 3 feluri de branza pentru ca sfecla a colorat tot in jur dar in viitor am sa reiau reteta.

Ingrediente ( depinde de marimea tavii)

- 250 g branza alba (tip Philadelphia) si hrean ras
- 250 g branza camembert si curry
- 250 g ricotta si rosii uscate (sau concentrat la tub)
- 4 + 4 + 4 foi de gelatina (de peste)
- sfecla rosie fiarta (eu am folosit din conserva gata feliata)
- morcov fiert




1. Pregatim forma in care vrem sa facem terina: o imbracam intr-o folie de plastic, inclusiv peretii. Pe fundul tavii si pe pereti asezam felii de sfecla si morcov (asa va arata fata)
Dizolvam in putina apa in 3 vase separate 4 + 4 + 4 coli de gelatina ( pt fiecare 250 g branza 4 coli de gelatina)
Pentru primul strat, mixam branza alba cu hreanul dupa gust - amestecam cu gelatina preparata dupa instructiuni si turnam cu grija in forma. Asezam peste stratul de branza un rand de legume si pregatim al doilea fel de branza.
2. Mixam branza camembert cu curry - amestecam cu alte 4 foi de gelatina preparata si turnam in tava.
Ornam din nou cu un strat de sfecla si morcovi si preparam branza 3.
3. Mixam ricotta cu rosii uscate - dupa gust - amestecam cu gelatina si turnam in forma.
La sfarsit tapetam totul cu un rand le legume, invelim in folia ramasa si dam la figider pentru cateva ore.
Se poate face si cu un singur fel de branza impartita in 3.



1 Reaction to this post

Add Comment
  1. Anonym hat gesagt… 16. November 2011 um 21:10

    Hy there I need the recipit of this pictures I need to know if you can email me to my email adress./As avea si eu nevoie de aceasta reteta pentru ca am vazut ca nu o pot gasii niciunde si doar aici am vazut pozele.Ati putea sa mi-o trimiteti pe adresa de email daca nu doriti sa o postati pe blog.Multumiri anticipate.

Kommentar veröffentlichen