Samstag, 27. Oktober 2012

////

Kartoffel - Kürbis - Salat mit Gurken und Grünes Schnitzel


Salata de dovleac, cartofi si castraveti cu schnitzel verde (cu seminte de dovleac) O bunatate !

Toamna pe langa toate culorile ei vine si cu legume gustoase. Iar daca e toamna, eu vad dovleacul ca Cenusareasa - gatit in toate felurile.
Din toate sortimentele prefer dovleacul Hokaido - este micut, orange la culoare, aromat si foarte dulce (are gustul asemanator cu cel al cartofului dulce)
Curatat de seminte si copt in cuptor coaja se inmoaie si nu mai e nevoie sa fie curatata.

Reteta de salata de dovleac cu schnitzel verde am gasit-o zilele trecute intr-o revista pe cand asteptam la medic. Ma gandesc tot timpul ca a meritat sa racesc ca sa gasesc reteta asta :) iar baietii imi cer de atunci sa le fac schnitzelele date prin seminte de dovleac.
Am facut si un targ cu ocazia asta, ei imi curata dovlecii de seminte, le spala, le usuca si le conditioneaza iar eu le gatesc :)


Salata:

- 3-4 cartofi se fierb in coaja, se curata si se pastreaza deoparte
- un castravete se taie pe lungime, apoi felii
- 150 g supa de legume (apa + un cubulet de supa de legume) se fierbe impreuna cu 50 g otet alb
- 300 g dovleac (pentru cantitatea de mai sus) taiat cubulete se fierbe in sos timp de 7 minute
- se lasa apoi la racit, se amesteca impreuna cu cartofii, castravetele, ulei de masline, sare si piper dupa gust.
- se decoreaza cu patrunjel verde si boabe de piper rosu (foarte aromat care ii dau un gust dulceag)

Pentru schnitzel:

- 100 g seminte de dovleac taiate putin cu cutitul (nu foarte marunt) se amesteca impreuna cu 100 g pesmet. Se procedeaza ca la un schnitzel obisnuit - se da carnea condimentata prin faina - apoi prin ou batut - apoi prin compozitia cu seminte. Se prajesc in ulei incins si se scot pe un servet absorbant.

Pofta buna !


0 Reactions to this post

Add Comment

    Kommentar veröffentlichen