Sonntag, 9. Juni 2013

////

Der Geschmack Afrikas / Frittierte Teigtaschen gefüllt mit Eiern und Gemüse



Es ist Samstag und Markttag in allen Städten. Und natürlich wollte ich das nicht versäumen,
 denn hier erneuere ich ständig meine Foto Requisiten. 
Es ist eine einzigartige Gelegenheit,"echte" Antiquitäten zu unglaublichen
 niedrigen Preisen zu kaufen.Doch mehr Aufmerksamkeit, 
als das suchen und einkaufen von Requisiten,verlangte mir eine große Familie 
aus Nigeria. Ich war sehr aufgeregt, da ich der Sprache nicht zu 100% mächtig bin,
aber auf meinen Wunsch wurde sofort sehr offen und freundlich für die Fotos posieren.
 Alles ging ziemlich hektisch von statten. So ist mir der Wunsch geblieben
 sie alle noch einmal zu treffen um noch schönere Fotos von jedem einzelnen zu
machen, und meinen Bericht über den" Geschmack Afrikas" zu verbessern.
Aber wie auch immer ich sage mal herzlichen Dank für ihre Geduld.
    

............................................................................................................................................................

E sambata si e zi de Targ in toate orasele. Iar eu nu puteam bineinteles sa lipsesc ca sa-mi reinoiesc recuzita de vase si obiecte pentru fotografii. E o ocazie unica cand se pot achizitiona adevarate antichitati la preturi incredibile.
Mai mult decat cumparaturile facute m-a incantat o familie extraordinar de draguta din Nigeria. La cererea mea au fost imediat foarte deschisi si amabili sa pozeze. As vrea foarte mult sa-i intalnesc din nou si sa schimbam mai multe impresii despre gusturile din Africa.







Und wenn ein Tag mal gut anfängt, kann es nur noch besser werden. Und so war es dann auch.
Vom Flohmarkt in Weingarten ging es dann zum Wochenmarkt nach Ravensburg. Und wie wir das Tor der Stadtmauer durchquerten, sah ich in einen Spielpark für Kinder eine besondere Erscheinung. Ich habe nicht auf den ersten Blick erkennen können, ob es sich um ein Gemälde oder eine Statue hantelt. 
Es war dann doch ein Kunstwerk der Natur, eine wunderschöne schwangere Mutter mit einem blauen Kleid  welches den Boden berührte. Wir kamen etwas zögerlich ins Gespräch, und baten sie auf englisch
ein paar Fotos von ihr schießen zu dürfen . Dabei stellte sich heraus das sie eine in London lebende Nigerianerin ist. Auch bei ihr möchte ich mich für die Kooperativität bedanken, 
und wünsche ihr viel Glück bei der Entbindung.
Thanks, and good luck ...   

...................................................................................................................................................................

Iar cum ziua buna se cunoaste de dimineata, am continuat shoppingul pe la targuri si in Ravensburg. Aici cum am trecut de ziduri si de primul turn, am zarit in parcul de joaca pentru copii un personaj deosebit. Nu stiam la inceput daca este o pictura sau o statuie. O mama deosebit de frumoasa, cu o rochie albastra pana in pamant.


Zu Hause angekommen,erinnerte ich mich auch gleich an das Buch aus meiner Sammlung "Der Geschmack Afrikas" welches ich für meine Inspiration  vor einigen Jahren für die Beauty-Shots kaufte . Neben Landschaften und besonders ausdrucksstarke Charaktere, enthält das Buch 50 typische Rezepte.
Ich sah, was ich noch in meiner Speisekammer und meinen Kühlschrank hatte .... hm!  Es fehlte zu viele, Bananenblättern oder Lamm, aber ich entschied mich für das Frühstück am Sonntag  "Frittierte Teigtaschen gefüllt mit Eiern und Gemüse" oder original "Wosobulu balabalen kurukurulen".
Nach allem hin und her habe ich mich einfach von der Sonne Afrikas anstecken lassen, und entschied
mich für das hier vorgestellte Rezept. 
..................................................................................................................................................................
Ajunsa acasa, am luat din biblioteca "Der Geschmack Afrikas" carte pe care am cumparat-o acum cativa ani pentru frumusetea fotografiilor. Pe langa peisajele si personajele deosebit de expresive, cartea contine 50 de retete tipice.
Am aruncat o privire la ce aveam prin camara si prin frigider....hm!!! lipseau cam multe, frunzele de banan sau carnea de miel, dar am ales sa pregatesc pentru micul dejun de duminica, "Frittierte Teigtaschen gefüllt mit Eiern und Gemüse" sau in original "Wosobulu balabalen kurukurulen".
Asa ca pana la urma, cu tot norul negru care sta in permanenta deasupra mea, am reusit sa aduc ceva si aici din soarele Africii. Aluatul fraged cu unt, se topeste pur si simplu in gura si iti simti intreaga fiinta inundata de caldura si culorile Africii.


Ingrediente reteta:

Pentru aluat:
- 500 g faina
- 125 g unt
- 2 linguri ulei de arahide
- 1 priza sare

Pentru umplutura:
- 3 morcovi
- 3 cepe
- 2 ardei rosii
- 2 linguri ulei de arahide
- 2 oua fierte tari
- sare si piper

- ulei pentru prajit

Intr-un castron incapator se pune faina, se adauga untul la temperatura camerei, uleiul, sarea, si se amesteca pana obtinem un aluat omogen.
Se inveleste apoi aluatul in folie alimentara si se da la rece pentru aproximativ 30 minute.

Pentru umplutura legumele se toaca marunt, apoi se calesc in ulei de arahide pana se coloreaza usor.
Ouale fierte tari, se taie cubulete si se amesteca cu umplutura.
Se potriveste de sare si piper si se lasa la racit.

Se scoate aluatul de la frigider, se intinde o foaie potrivit de subtire.
Se decupeaza cercuri,cu o forma cu diametrul de 10 cm, asezam umplutura in fiecare cerc si presam la margini cu furculita.
Pachetelele se frig in ulei incins timp de 5-6 minute, pe-o parte si pe alta, pana se fac galben-aurii.
Se scot pe hartie absorbanta si se servesc calde.

Pofta buna !


0 Reactions to this post

Add Comment

    Kommentar veröffentlichen