Montag, 8. Juli 2013

////

Erdbeer - Buchweizentorte / Tort cu hrisca si capsuni


Este pentru prima data cand gatesc hrisca, o vedeam mereu prin piete si magazine dar nu am avut curiozitatea sa incerc pana am gasit aceasta reteta in cartea de torturi Dr.Oetker.
Cautam ceva usor, pentru vara care inca se lasa asteptata si chiar daca-mi propusesem sa incep o dieta expres inainte de vacanta, am vazut ca tortul e numai cu miere de albine, complet fara zahar, deci sa spunem ca abaterea nu a fost prea mare.
Chiar daca am respectat exact cantitatile, nu a iesit deloc dulce, dar asta depinde de tipul de miere care e folosit.

Reteta:

Pentru blat:

- 6 oua M
- 2 linguri de apa fierbinte
- 125 g miere de albine
- coaja rasa de la o lamaie
- 175 g faina de hrisca

Pentru umplutura:

- 1 pachet de gelatina (20g)
- 2-3 linguri suc de lamaie
- 750 ml frisca
- 6 linguri sirop de artar (sau miere)
- 350 g dulceata / gem de capsuni (indulcit cu miere sau fructoza)


0 Reactions to this post

Add Comment

    Kommentar veröffentlichen